LOG MASUK

Email
Kata laluan
   
 

PANDUAN PEMBAYARAN
KLIK SINI :Panduan melakukan pembayaran di sistem Perolehan Kerajaan Negeri Pulau Pinang

MAKLUMAN GANGGUAN TELEFON DI KAUNTER PEROLEHAN (sysP)

Dimaklumkan bahawa talian telefon di Kaunter Perolehan (sysP) sedang mengalami gangguan teknikal dan pihak kami tidak dapat menerima sebarang panggilan buat sementara waktu. Talian kini sedang dalam proses baik pulih.

Sebarang pertanyaan berkaitan perolehan boleh dikemukakan melalui emel ep@penang.gov.my atau hubungi talian telefon sementara di 04-2623505 ext.155

Segala kesulitan amatlah dikesali

Sekian, terima kasih

WAKTU OPERASI KAUNTER

HARIWAKTU OPERASI
Isnin - Khamis8.30 pagi hingga 1.00 petang
2.00 petang hingga 4.30 petang
Jumaat8.30 pagi hingga 12.15 tengah hari
2.45 petang hingga 4.30 petang
Sabtu, Ahad & Cuti UmumTutup
 

HEBAHAN

Maklumat Hebahan
 
PENGUMUMAN
KEPUTUSAN TENDER(BANTAHAN): Majlis Bandaraya Pulau Pinang MBPP.T.NO.54/2023(B)
Abidah binti Zakaria
30 Nov 2023 03:04 PM
 
Tender Untuk Bekalan Ubat Anti Tifoid Ke Jabatan
Kesihatan Persekitaran, Majlis Bandaraya Pulau Pinang
Bagi Tempoh Dua (2) Tahun Mulai 01.01.2024 –31.12.2025.
 

Jawatankuasa Lembaga Perolehan TENDER Majlis Bandaraya Pulau Pinang sebulat suara memilih:

Nama Syarikat: QUALITY REPUTATION SDN BHD
Alamat Syarikat: B-1-13 & B-2-13 BLOK B  JALAN PJU 1A/3 TAIPAN 2 47301 PETALING JAYA SELANGOR
Harga Tawaran: RM888,000.00

Sila lihat di bahagian keputusan lembaga untuk maklumat lanjut.

Sekian, terima kasih.
 
 
 
 

© 2024 sysP : Kerajaan Negeri Pulau Pinang | Design by Jabatan Kewangan Negeri Pulau Pinang

Penafian : Kerajaan Negeri Pulau Pinang dan Jabatan Kewangan Negeri Pulau Pinang tidak bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan dan kerosakan yang dialami kerana menggunakan maklumat di laman ini.

Paparan terbaik menggunakan Internet Explorer 7.0 ke atas dan Firefox 3.0 dengan resolusi skrin 1024x768.